Hej ! <3

Hej alla få bloggläsatre !
Idag var det skola kul !,
Men idag börja jag halv 9
och sluta halv 3 ! :-)
Men aja först hade vi matte,
sen bild. Det var roligt =)
Sen hade vi rast jag var med
min bästis Nathali :)
Vi gick runt och prata.
Efter rasten hade jag
Idrott, sen läste min lärare
högt för oss. Sen åt vi,
det blev pasta med kyckling-
gryta;) Efter maten hade vi lite
fritt och SO! det var kul:)

Men har en fråga till er:

Hur lägger man in bilder typ från PiZap?
Det går inte på min blogg ;( Farför?
Det kommer bara fram:
(Filen är är för stor)
Men aja svara på kommentarrutan↓

Och kan någon göra en Design och en header till mig?
Please??



                       /puss på kinden  // Cornelia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0